ستاره سهیل ...













♀ ♂ ستاره سهـیـل ... ♂ ♀

sam → derakhshani ♀

.

.

.

عکسای که دوستشون دارم ...

.

.

.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

setare

و برای تمام دلتنگی هــــایم ...

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت19:42---13 شهريور 1392
منو لینک کن منم لینکت کردم

مهسا
ساعت18:01---12 شهريور 1392
منم از سام درخشانی خیلی خوشم میاد راستی عزیزم به منم سر بزن

امیر عباس
ساعت20:25---29 مرداد 1392
با سلام خدمت شما دوست عزیز خیلی وب عالی داری همه چیش خوبه قالب و مطالب همه چیش کلا خوبه من لذت میبرم خداییش کارت حرف نداره ایول داری منم یه وب دارم خیلی دوست دارم با شما لینک کنم اگه دوست داشتین یه سر بزن خبر بده ممنون میشم

مهرنوش
ساعت13:35---29 مرداد 1392
معلومه ازش خوشت میادا مرسی که سر زدی
پاسخ: دیگه هر کسی دلش به یکی گره میخوره ... :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبها: جدید رن عکس های سام درخشانی , کامبیز دیر باز , پژمان بازغی ,
نوشته شده در یک شنبه 27 مرداد 1392ساعت 10 PM توسط setare|



      قالب ساز آنلاین